البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، سرهنگ پیمان کرمی از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال در روز یکشنبه ۶ اسفند ماه در محدوده این استان خبر داد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز یکشنبه از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مازندران ممنوع شد.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از سه ساعت بعد با اعلام مأموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه شد. در صورت ترافیک سنگین در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه محدودیت ترافیکی مقطعی در همین مسیر اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج – چالوس دور از انتظار نیست، بر این اساس رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ دارد، پرهیز کنند و قبل از سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج – چالوس مطلع شوند.

سرهنگ کرمی یادآور شد: اطمینان از سلامت فنی خودرو و به همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا موجب بروز حوادث احتمالی نشود.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.