البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

توزیع ۲۰ هزار تن آسفالت به صورت مکانیزه در کمالشهر

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، صالح گلزار زیرک بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در شورای اسلامی کمالشهر برگزار شد، از آغاز نهضت آسفالت در این شهر خبر داد و عنوان کرد: هفته آینده ۲۰ هزار تن آسفالت به صورت مکانیزه در سطح شهر توزیع می‌شود که بخش عمده‌ای از مشکلات این حوزه را رفع می‌کند.

وی با اشاره به توزیع آسفالت دستی به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان در سطح مناطق چهارگانه کمالشهر در سال گذشته بیان کرد: همچنین در این مدت هفت هزار متر جدول گذاری و ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع کف پوش و پیاده رو سازی انجام شده است. در بودجه سال جدید نیز اعتبارات عمرانی خوبی دیده شده که بخشی از نیازهای شهر در حوزه‌های مذکور را پوشش می‌دهد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی کمالشهر بازگشایی معبر ۴۵ متری جنوبی کمالشهر به طول ۷۰۰ متر و عرض ۴۵ متر را گام مثبتی در جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان دانست و افزود: با توجه به مناسب بودن عرض معبر، می‌توان اقدام به احداث سایت تندرستی کرد.

گلزار زیرک اظهار کرد: ما نمی‌توانیم به صورت مستقل اتوبوسرانی داشته باشیم و مردم آنچنان که باید و شاید از خدمات این حوزه استفاده کنند، همه اتوبوس‌ها به صورت اجاره‌ای از کرج فعالیت می‌کنند. با توجه به اجرای پروژه بی آر تی از میدان کرج تا میدان حصارک، درصدد انعقاد قراردادی هستیم تا این خط تا میدان شهید بهشتی یا رضوانیه ادامه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.