البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
X

طرح‌های نیمه تمام در اولویت اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ باشند

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، فرزین بهنامی فر صبح سه شنبه در هفتمین جلسه کمیته استانی اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ که در سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز برگزار شد، گفت: در اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، طرح‌های نیمه تمام در اولویت باشند.

وی هدف از برگزاری جلسه کمیته استانی اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ را بررسی طرح‌های ادارات کل صمت، میراث فرهنگی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان جهاد کشاورزی، پارک علم و فناوری و بیناد برکت که متقاضی استفاده از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ هستند و رسیدگی به مشکلات پیش رو در اعطای تسهیلات مذکور عنوان کرد.

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با تاکید بر استفاده بهینه از منابع مالی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: به جای اینکه تسهیلات از محل بند مذکور به طرح‌های متعدد خرد اختصاص یابد، بهتر است از منابع موجود در راستای تکمیل دو یا سه طرح نیمه تمام در سطح استان استفاده شود.

عزیزالله افضلی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز نیز در این جلسه گفت: کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در بررسی طرح‌ها به منظور اعطای تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ باید به سیاست‌ها و اولویت‌های استان توجه داشته باشند. استراتژی توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط در استان تعیین شده و بانک‌ها باید در چارچوب معین، نسبت به اعطای تسهیلات از محل مذکور اقدام کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی موجود و محدودیت زمانی تا پایان سال ۱۴۰۲، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل نسبت به بررسی کارشناسی طرح‌های ارائه شده، مطرح کردن آنها در جلسه کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به منظور تصویب و اعطای تسهیلات از محل مذکور توسط بانک‌های عامل در اسرع وقت اقدام کنند.

همچنین در این جلسه توحید شیرزاد حاجی بابا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز بر رعایت قوانین و مقررات کشور توسط شرکت‌ها و طرح‌های معرفی شده به دستگاه‌های اجرایی جهت دریافت تسهیلات تاکید و مطرح کرد: در توزیع تسهیلات بانکی به طرح‌های معرفی شده باید هوشمندانه و در راستای سیاست واحد حکومت عمل کرد.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.