البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

دستگیری سارقان خودرو در نظرآباد با ۱۲۰ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، سردار حمید هداوند گفت: همزمان با اعلام کشف یک فقره سرقت خودروی پژو در یکی از محلات شهر نظرآباد، بلافاصله اکیپ عملیاتی پلیس در محل واقعه حاضر شدند. مأموران پلیس آگاهی نیز با بررسی‌های دقیق میدانی و داده‌های موجود در صحنه، پیگیری‌های تخصصی خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی مطرح کرد: تیم پیگیری کننده پرونده با انجام کار اطلاعاتی دقیق و حساب شده در کمتر از ۲۴ ساعت سارقان خودروی مسروقه را در حالی که با یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در سطح شهرستان ساوجبلاغ در حال حرکت بودند را شناسایی و در عملیاتی ضربتی چهار سرنشین آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه با بررسی سوابق متهمان مشخص شد هر چهار نفر از سارقان سابقه دار هستند، بیان کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما با مشاهده مستندات و مدارک موجود لب به اعتراف گشودند و به ۲۵ فقره سرقت خودرو و ۹۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کردند.

سردار هداوند با اشاره به اینکه متهمان به همراه اموال مسروقه مکشوفه شامل ۵۵ حلقه رینگ و زاپاس پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، تاکید کرد: شهروندان خودروهای خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.