البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
X

شناسایی و ساماندهی بیش از ۳ هزار نیازمند در محلات آسیب پذیر البرز

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، رضا البرزی با اشاره به فعالیت ۱۳ خانه امداد در محلات آسیب‌پذیر استان البرز گفت: این خانه‌ها با همراهی مردم در حوزه‌های شناسایی نیازمندان، مهارت‌آموزی، کمک به تهیه جهیزیه و ازدواج، تأمین مسکن و کمک به اشتغال، خدمات درمانی اقدامات شایسته ای را ارائه داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف خانه‌های امداد توانمندسازی از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است، مطرح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۲۲۷ نفر نیازمند خدمات ایجاد اشتغال شامل کاریابی، بکارگیری در طرح‌های اشتغال و مهارت آموزی ارائه شده است.

البرزی با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۰۰ نیازمند در محلات آسیب پذیر استان البرز در خانه‌های امداد شناسایی و ساماندهی شده‌اند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه بهداشت و درمان بیش از ۱۰۰ مادر باردار و کودک نیازمند کمتر از پنج سال، سبد غذایی دریافت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز عنوان کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی بیش از سه هزار نیازمند محلات کم برخوردار از خدمات مشاوره و راهنمایی، آزمون‌های روانشناختی و آموزش مهارت‌های زندگی این مراکز بهره‌مند شده‌اند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.