البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
X

تشکیل بافت غیررسمی در اراضی گلدشت زنگ خطری برای مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، علیرضا رحیمی در بازدید از شهرک گلدشت کرج با اشاره به اینکه نزدیک به چهار دهه است که این شهرک از حریم خارج و به محدوده شهری اضافه شده است، گفت: در همین راستا رسیدگی جدی و خدمات رسانی به این شهرک در زمینه‌های جدول، آسفالت، سرانه‌ها و نگهداشت شهر با توجه به فاصله از مرکز شهر کمرنگ بوده است.

وی عدم جلوگیری از تشکیل بافت غیر رسمی اراضی گلدشت و عدم توجه به سرانه‌های خدماتی را زنگ خطری برای مدیریت شهری دانست و افزود: اگر در شهرک گلدشت نظارت ویژه انجام نشود، یک بافت غیر رسمی در اراضی اطراف مجموعه شکل خواهد گرفت. مسؤولان مربوطه باید توجه ویژه ای به حریم شهر داشته باشند و برای حفظ آن تلاش کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از مجوز حفر چاه آب از طریق آبفا در این شهرک خبر داد و اظهار امیدواری کرد که آب و فاضلاب با استفاده از چاه و قنات موجود بتواند بحث مشکلات آب و آبیاری را برطرف کند و گفت: این شهرک حتی از یک پارک، زمین ورزشی و سرانه فرهنگی نیز محروم است

شایان ذکر است در این بازدید با تصویب اعضای شورا حدود چهار هزار متر از اراضی موجود شهرداری برای ایجاد پارک، مجوز حفر چاه آب، بهسازی و جدول گذاری و آسفالت در برخی معابر شهرک جزو پروژه‌های تعریفی در بودجه ۱۴۰۳ قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.