البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
X

همه باید در پیچ تاریخی کنونی احساس مسؤولیت کنند

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه کمالشهر ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: حضرت علی اکبر (ع) جوانی بسیار مؤدب به آداب الهی، سخی، رشید و آئینه تمام نمای صورت، سیرت و اخلاق پیامبر اکرم (ص) و بهترین الگو برای جوانان در همه عرصه هاست.

وی با اشاره به اهمیت و ارزشی که اسلام برای جوانان قائل است، افزود: در این دین مبین رعایت شخصیت آنها بسیار مورد تاکید قرار گرفته و یکی از پر تکرار ترین کلمات در بیانیه فاخر گام دوم انقلاب نیز جوان است، چراکه جوان پیشران و موتور محرکه جامعه است. دفاع مقدس را جوانان مدیریت و پیشرفت‌های کشور را جوانان ایجاد کردند.

امام جمعه کمالشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله محلاتی نماینده امام راحل در سپاه پاسداران و روز روحانیت و دفاع مقدس افزود: روحانیت، حوزه‌های علمیه و مراجع معظم تقلید تشیع، همواره در طول تاریخ نگهبان و مرزدار اعتقادات و حریم دینی تشیع و همواره در کنار مردم بوده‌اند و از حق و حقوق و کرامت مردم دفاع و صیانت کرده‌اند.

حجت الاسلام نورپور ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس هم آمار شهدای روحانی نسبت به جمعیت آن از همه اقشار بیشتر بود، به طوری که ۳ هزار و ۵۰۱ روحانی در دوران دفاع مقدس و ۴۳ نفر هم در دفاع از حرم به شهادت رسیدند.

به گفته وی، دشمنان از چند سال قبل تبلیغات دامنه‌دار و پر هزینه انجام داده‌اند و تمام تلاش آنها دلسرد کردن مردم و کتمان خدمات نظام و بزرگ نشان دادن ضعف‌ها و کاستی هاست. به هوش باشیم که امروز در یک پیچ تاریخی و مهم قرار گرفته‌ایم و همه باید احساس مسؤولیت و تکلیف کنند و به میدان بیایند. نباید گذاشت دشمن به اهداف شوم خود برسد.

امام جمعه کمالشهر افزود: نباید اجازه داد وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی زمین بماند. سردار دل‌ها فرمود که امروز قرارگاه حسین بن علی (ع) ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و اگر دشمن آن را از بین ببرد حرمی باقی نمی‌ماند. به کوری چشم دشمنان همه با حضور گسترده و آگاهانه پای صندوق‌های رأی بار دیگر ایران عزیز و قوی و پشتیبان جبهه مقاومت را تقویت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.