البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در شهر جدیدمهستان

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در شهر جدیدمهستانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ امام جمعه شهر جدید مهستان برگزاری این جشنواره با محوریت مادران و همسران شهدا را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: تربیت فرزندان صالح توسط مادران نشان دهنده نقش مهم مادر در خانواده است.
حجت الاسلام صفدری به شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعین حرم اشاره کرد و گفت: این‌ها فرزندان برومند این مادران بودند که تربیت صحیح مادران، از آنان الگو‌های بی بدیل ساخت و امروز ما به آنان افتخار می کنیم و مدیون آن ها هستیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید مهستان هم از تدوین بر نامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی در این شهر با هدف انگیزه بیشتر به شهروندان و تشویق برای زندگی و کار بیان کرد و گفت: پویایی شهر‌های جدید برای دولت بسیار ضروری است و این جشنواره‌ها کمبود مسائل فرهنگی را جبران و استعداد نو را شناسایی می‌کند.
ذبیح الله زارع افزود: روند پرشتاب افزایش جمعیت شهرجدید مهستان این ضرورت را ایجاب می‌کند تا سرانه‌های خدماتی نیز متناسب با آن رشد کند و این اجتماعات می‌تواند ما را در رساندن به اهداف فرهنگی و زندگی شهری کمک کند.
وی گفت: در ماه‌های اخیر در ابعاد مختلف فعالیت‌های فرهنگی ورزشی با محوریت سالن‌های ورزشی، سرای محلات و خانه هنرمندان رونقی دوچندان گرفته است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های متنوع آموزشی، برپایی ایستگاه‌های ورزش همگانی، مسابقات و جشن‌های متنوع از جمله اقداماتی است که با استقبال خوب مردم در این شهر روبرو شده است.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.