البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
X

جمع آوری واحد تولید آهک فله در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمد کلاته گفت: در پی گشت و پایش های صورت گرفته توسط کارشناسان محیط زیست و شناسایی یک واحد تولید آهک فله که بالقوه آلاینده محسوب می‌شود، به دلیل ایجاد آلودگی هوا، عدم انجام اقدامات کنترلی لازم و شکایات مردمی، اخطاریه‌های زیست محیطی برای این واحد صادر شد.

وی مطرح کرد: با رصد و پیگیری‌های صورت گرفته توسط این اداره و صدور اخطاریه‌های متعدد با اتمام مهلت اعطایی و عدم اقدام مثبت از سوی مسؤولین واحد، در نهایت نسبت به جمع آوری این واحد آلاینده اقدام شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ از گشت و پایش مستمر در سطح شهرستان و بازدید از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی خبر داد و از واحدهایی که ضوابط و الزامات زیست محیطی را رعایت می‌کنند قدردانی کرد.

کلاته افزود: مدیران این واحدها ملزم به رعایت ضوابط و استانداردهای محیط زیستی هستند و هرگونه فعالیت تولیدی، صنعتی و خدماتی که آلودگی‌های زیست محیطی را به دنبال داشته باشد به محض شناسایی، مورد پیگیری، پایش و در صورت عدم تمکین، رفع نواقص و مدیریت منابع آلاینده، با برخورد قاطع و قانونی این اداره مواجه می‌شود.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.