البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
X

همه دستگاه‌ها موظف به گرامیداشت جایگاه بانوان در روز زن هستند

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، مرتضی ولی پوری ظهر چهارشنبه در نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز با اشاره به فرارسیدن ایام الله ۹ دی گفت: ۹ دی برگ زرینی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که مردم با حضور خود در راهپیمایی این روز توطئه‌های دشمنان را مجدداً خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۳ دی ماه، ایام باسعادت و فرخنده ولادت ام ابیها حضرت زهرا (س) و روز زن مطرح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی به منظور گرامیداشت جایگاه بانوان موظف هستند مراسم و برنامه‌هایی در شأن این قشر از جامعه تدارک ببینند و از آنها تجلیل به عمل آورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز همچنین با تاکید بر ضرورت فضاسازی شهری در روز زن عنوان کرد: شهرداری‌های تمامی مناطق کرج و شهرستان‌های تابعه موظف هستند در این روز نسبت به فضاسازی مبلمان شهری و آذین بندی محلات و معابر اقدام کنند.

ولی پوری خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌ها موظف هستند طی هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در برنامه‌های مستمر خود به ویژه این ایام قرار دهند. همچنین رسانه‌ها نیز در این روز نسبت به پوشش خبری و انعکاس رسانه‌ای دیدارها، مراسم و … اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.