البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
X

شهرداری‌های استان البرز ساختار حمل ونقل عمومی شهرها را اصلاح کنند

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، حمید میرزایی با اشاره به سیاست‌های کلان نظام و دولت سیزدهم برای ارتقای کیفی زندگی مردم، حمل و نقل عمومی راحت، ارزان و سالم را از اصول اساسی مدیریت شهری دانست و بر ضرورت توجه شهرداری‌ها به اصلاح ساختار حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

وی مطرح کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه استفاده از خودروهای سبز از جمله برنامه‌های دولت است که باید با رویکرد حفاظت از محیط زیست مورد توجه شهرداری‌ها قرار گیرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز اضافه کرد: شهرداری‌های استان با بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی و مشارکت همه دستگاه‌های متولی نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از وسایل نقلیه با سوخت پاک اقدام کنند.

میرزایی با اشاره به اینکه تصمیم دولت برای بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از سوخت پاک است، خطاب به شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه گفت: با در نظر گرفتن ساختار باغ شهری استان نسبت به اصلاح ساختار حمل و نقل عمومی شهرها با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن اهتمام داشته باشید.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری البرز، اصلاح هندسی معابر و نوسازی حمل و نقل عمومی با رویکرد حفاظت از محیط زیست شهرها را یکی از ضرورت‌های مهم در توسعه شهرها عنوان کرد و خواستار توجه بیش از پیش مدیریت شهری به این مهم شد.

به گفته میرزایی، هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات و فعالیت‌ها در سازمان اتوبوسرانی از دیگر مواردی است که می‌تواند مسئولان امر را در این زمینه یاری دهد.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.