البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

البرز آماده برگزاری انتخاباتی امن و سالم است

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، مجتبی عبداللهی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: از سال گذشته جلسات ستاد انتخابات در استان آغاز شد و پیرو منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درصدد هستیم که انتخاباتی سالم، امن و با رقابت و مشارکت بالا برگزار کنیم.

وی ادامه داد: کسب رضایتمندی مردم را از ابتدا، وظیفه خود دانسته و بر این اساس برنامه ریزی و اقدام کرده ایم که تشکیل قرارگاه‌های مختلف، دیدارهای چهره به چهره با مردم، حضور مستمر در محله‌های کمتر برخوردار استان و تلاش و اقدام در راستای حل موانع و مشکلات با جلب مشارکت جدی مدیران و بخش خصوصی به عنوان خیرین، از جمله این رویکردها بوده است.

استاندار البرز بیان کرد: مردم شریف البرز همواره در برهه‌های مختلف باشکوه و با شور و شعور در صحنه بوده اند که استقبال از سفر دوم رئیس جمهور به استان، گواهی دیگر بر این مدعاست و مسئولیت بزرگی را برای جبران این حضور، به دوش خدمتگزاران خود گذاشتند. اکنون نیز براساس بخشنامه‌های ابلاغی و دستورالعمل‌ها، گام به گام برای برپای انتخابات آماده شده ایم.

عبداللهی اظهار کرد: مجموعه مدیران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان البرز به پاس حضور مردم در عرصه‌های مختلف، متحد، منسجم و با انگیزه، آماده ارائه خدمت هستند. طی جلسات متعدد نقاط ضعف ادوار گذشته نیز احصا شده و اقدامات لازم برای رفع آنها صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.