البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

قاچاقچیان چوب در طالقان ناکام ماندند

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، همایون اسماعیلی از دستگیری قاچاقچیان چوب طالقان در پی گشت‌های مستمر یگان حفاظت این اداره در روستای خورانک این شهرستان خبر داد و گفت: قطع درختان و قاچاق چوب در شهرستان طالقان یکی از تخلفات مخرب و غیرقابل اغماض است و این اداره با قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: در این راستا قاچاقچیان چوب که برنامه قطع و انتقال درختان زالزالک را داشتند، با حضور به موقع مأموران یگان حفاظت این اداره اقدام به فرار کردند اما پس از یک تعقیب و گریز خطرناک به دست مأموران یگان حفاظت دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که چهار درخت زالزالک کهنسال در مراتع روستای خورانک قطع شده و قاچاقچیان درصدد انتقال آنها بودند که با حضور مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری وسیله نقلیه متخلفان همراه با محموله چوب قطع شده توقیف شد.

اسماعیلی عنوان کرد: در روزهای اخیر یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان با گشت و پایش های شبانه روزی در محورهای ورودی روستاها، خودروهای مشکوک را بازرسی و با شناسایی متخلفان، خاطیان را دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی می‌کند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.