البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

دستگیری فردی که با کانال تلگرامی ۲۰۰ میلیون درآمد غیرقانونی داشت

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، سرهنگ کامران چراغی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی سطح حوزه استحفاظی شهرستان چهارباغ، رسیدگی به پرونده در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با بررسی تخصصی سرقت‌های به وقوع پیوسته، مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان چهار باغ موفق به دستگیری یک سارق در حین سرقت از یکی از کارخانجات سطح حوزه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ افزود: پس از تشکیل پرونده متهم به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی شامل کارخانجات کارگاه‌ها و ویلاهای شهرستان چهارباغ اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده گفت: پس از تکمیل مراحل متهم به همراه مالباختگان شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ چراغی به مالکان کارخانجات و کارگاه‌ها توصیه کرد برای تأمین امنیت واحد صنفی خود حتماً از نگهبان استفاده و ملک خود را به دوربین مدار بسته مجهز کنید.

همچنین وی در ادامه با اشاره به رصد اطلاعاتی مأموران پلیس فتای شهرستان چهارباغ، اعلام کرد: مشخص شد گرداننده یک کانال تلگرامی اقدام به انتشار مطالب غیر اخلاقی کردند و از این طریق با اغفال جوانان و نوجوانان برای خود کسب درآمد می‌کند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی هویت گرداننده این کانال تلگرامی، مخفیگاه او در شهرستان چهارباغ شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این شخص دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی چهارباغ با بیان اینکه در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهم در یک بازه زمانی ۷ ماهه از طریق این کانال ۲ میلیارد ریال درآمد کسب کرده است، ادامه داد: با دستور مقام قضائی مطالب منتشر یافته در این کانال پاکسازی و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ چراغی در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد که بر رفتارهای جوانان و نوجوانان خود در فضای مجازی نظارت داشته و در صورت مواجهه با موضوعات مشابه آن را از طریق سایت پلیس فتای فراجا به کارشناسان مربوطه اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.