البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

تمام املاک متعلق به شهرداری کرج باید در سامانه املاک بارگذاری شود

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، جواد چپردار صبح یکشنبه در جلسه کمیسیون تلفیق با موضوع بررسی متمم بودجه گفت: برخی افراد خارج از شهرداری یا برخی از پیشکسوتان املاک در مدیریت شهری اطلاعاتی از توافقات در حوزه املاک دارند که تعمدا یا سهواً این داده‌های موجود در شهرداری یا سامانه املاک هنوز بارگذاری نشده است.

وی با بیان اینکه هر آنچه از املاک این شهر متعلق به شهرداری باشد باید در سامانه املاک تثبیت و بارگذاری شود، تاکید کرد: شهردار به مدیران کل حقوقی و املاک شهرداری دستور دهد برای جمع‌آوری اطلاعات املاک هوشمندی و اهتمام بیشتری کنند، دیگر وقت آن رسیده، گزارش اسناد و توافقات املاک در طول سنوات گذشته به جای صورتجلسه‌ها یا پستوهای خارج از شهرداری در سامانه‌های شهرداری بارگذاری شود.

همچنین در ادامه مریم قهرمانی صارم نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: یکی از وظایف ذاتی و البته اصلی‌ ترین تکالیف قانونی سازمان میادین شهرداری کرج تأمین و عرضه ملزومات و مایحتاج مصرفی شهروندان و ارائه آن در بازارهای روز متعلق به شهرداری با کیفیت و قیمت مناسب مطابق با سیاست‌های تنظیم بازار است.

وضعیت غرفه‌های بازار روز خوب نیست

وی تاکید کرد: این تکالیف در برخی ایام می‌بایست با سیاست گذاری خاص و به جهت تأمین مایحتاج صورت پذیرش که متأسفانه ضعف عملکرد در این حوزه امروز در سرکشی از تعدادی از بازارهای روز کاملاً محسوس و مورد گلایه‌ مندی شهروندان بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی زندگی برای هر انسانی بهداشت فردی، اجتماعی و محیطی است، بیان کرد: برخی از غرفه‌های بازار روزهای این شهرستان خالی است و فقدان اقلام اصلی و پرمصرف شهروندان و برخی محصولات بی کیفیت به مشکلات مردم دامن میزند.

قهرمانی صارم خواستار رسیدگی به این وضعیت شد و اذعان کرد: مسئولان امر باید فکری به‌حال وضعیت ظاهری و وضعیت کالاهای این مکان کنند تا افرادی نسبت به خرید و رونق اقتصادی در این بخش تمایل نشان دهند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.