البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

اعطای وام تعمیرات به مالکان اتوبوس و مینی بوس در البرز

به گزارش خبرگزاری البرز نیوز، میثم قدمی گفت: بهسازی و ارتقای کیفیت اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی البرز همواره یکی از مهمترین اهداف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان بوده که ارائه راهکار برای تحقق این هدف در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات بدین منظور یکی از مهمترین راهکارهای ارائه شده بوده که مورد موافقت قرار گرفته است، افزود: مالکان ناوگان فعال اتوبوسی و مینی بوسی استان البرز می‌توانند برای تعمیرات ناوگان خود از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بهره‌مند شوند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: تسهیلات مذکور با نرخ بهره ۱۵.۳ درصد است. رقم اعطایی با عاملیت بانک کارآفرینی امید و با دوره مشارکت، تنفس و بازپرداخت حداکثر هفت ساله پرداخت می‌شود.

قدمی مراجعه به نشانی اینترنتی www.t۱۸.rmto.ir را اولین مرحله اقدام به ثبت‌نام عنوان و مطرح کرد: در شرایط حاضر نیازی به مراجعه حضوری افراد نیست و مراحل کار صرفاً از طریق سامانه مربوطه صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: ثبت نام برای استفاده از تسهیلات این طرح از دوم دی ماه آغاز شده است و متقاضیان به مدت دو هفته فرصت دارند صفحه ثبت‌نام را در سامانه مذکور تکمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه اولویت پرداخت این تسهیلات با ناوگان دارای کارت هوشمند فعال و صورت وضعیت‌های اخذ شده دارای کد رهگیری در سال جاری است، گفت: با توجه به محدودیت منابع اعتباری تخصیص یافته، ناوگان واجد شرایط و دارای توجیه فنی و کارکرد مناسب برای بهره‌مندی از این تسهیلات بررسی شده و مطابق با ضوابط جاری به کمیته استانی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان جهت انجام مراحل بعدی معرفی می‌شوند.

قدمی با تأکید بر اینکه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز برای کمک به بهسازی و ارتقای کیفیت اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. متقاضیان استفاده از تسهیلات باید تحقق اشتغال پیش‌بینی شده و تداوم فعالیت ناوگان را در حمل و نقل جاده‌ای متعهد شوند.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.