البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
X

ارسال ۲۰۲ مقاله به کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان

به گزارش خبرنگار البرز نیوز، محمود حافظیه صبح یکشنبه در آئین افتتاح هفتمین کنگره بین المللی تحقیقات شیلات و آبزیان که در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) وزارت جهاد کشاورزی در کرج برگزار شد، گفت: این کنگره در راستای تعالی حوزه صنعت شیلات کشور برگزار می‌شود و همه ما معتقدیم که صنعت شیلات به گفته وزیر جهاد کشاورزی، جزو صنایع برتر در حوزه کشاورزی شناخته شده و با توجه به عرصه‌های اقلیمی، اکوسیستمی و وجود نیروهای فعال جای کار بسیاری دارد.

وی با اشاره به ارسال بیش از ۲۰۲ مقاله به این کنگره ادامه داد: فرایند نسبتاً سخت داوری نیز پشت سر گذاشته و در نهایت ۹۰ مقاله به شکل اورال برای ارائه انتخاب شدند. تعدادی از شرکت کنندگان این کنگره به صورت وبیناری مقاله خود را ارائه می‌دهند و ۷۸ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه و ۶ سخنران کلیدی از کشورهای ایران، کره، پاکستان، هند، عمان و آلمان نیز برای این برنامه انتخاب شده‌اند.

معاون پژوهش و فناوری مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با اشاره به اینکه ۶ محور اصلی از میان ۱۸ محور برای این کنگره انتخاب شده است، مطرح کرد: روز پنجم دی ماه رویداد فناوری‌های نوین شیلاتی با حضور مخاطبان صنعت شیلات در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود و پیش بینی شده که به ۱۰ نفر از برترین‌های حوزه فناوری‌های شیلاتی جوایز ارزشمندی اهدا شود.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.