البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

۴۳۰ مورد حریق در کرج اطفا شد

محمد یساولی در گفت وگو با خبرنگار البرز نیوز گفت: طی آذر ماه، ۳ هزار و ۳۱۷ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۹۱۷ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و یک هزار و ۲۶۹ دستگاه خودروی عملیاتی به ۴۳۰ مورد حریق و ۴۶۴ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۰ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۷۶ نفر نجات یافته، ۸۳ مصدوم و ۱۰ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشتیم و در این مدت بیش از ۲۶ هزار بار با سامانه ۱۲۵ تماس برقرار شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۰۱ با ۳۰ مورد حریق و ۳۰ مورد حادثه، ایستگاه ۱۱۰ با ۳۹ حریق و ۱۷ حادثه و ایستگاه ۱۰۲ با ۲۶ حریق و ۳۰ حادثه صورت گرفت.

یساولی افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری، ۹۲ مورد جواز و ۱۶۲ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد. صدور ۱۵ مورد گواهی جهت علت حریق و سه مورد گواهی حریق و حوادث و ۱۰۳ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ارائه ۱۸ مورد خدمات مشاوره‌ای، صدور ۵۶ مورد اخطار ایمنی در حوزه ایمنی شهری، بازدید از واحدهای صنعتی به تعداد یک مورد در حوزه صنایع، و بازدید از صنوف به تعداد دو مورد در حوزه اصناف را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

وی گفت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۵۳ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات و داوطلبین، کارورزی، برگزاری مانور سراسری زلزله با حضور ۲۰ هزار و ۲۳۰ کارآموز به مدت ۶۵۲ ساعت با همکاری ۱۷۵ مربی، برگزاری دو دوره آموزش سبک زندگی اسلامی و فن تدریس مربیگری با حضور ۲۷۷ فراگیر از پرسنل سازمان، با همکاری دو مربی به مدت ۳۴ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.