البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
X

جمع آوری ۷۵۰ معتاد متجاهر در استان البرز

به گزارش البرز نیوز، سردار حمید هداوند با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر، گفت: همزمان روزهای پایانی فصل پاییز، طرح سراسری آرامش در شهر در نقاط مختلف استان البرز به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح که با محوریت پلیس مواد مخدر استان البرز و با همکاری سایر رده‌های انتظامی استان اجرا درآمد، با هماهنگی دادستان مرکز استان ۷۵۰ معتاد متجاهر در طی ۷۲ ساعت جمع آوری و به مراکز بازپروری کمپ ماده ۱۶ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری ۱۹۵ خرده فروش در اجرای این طرح، اضافه کرد: همچنین کشف ۲۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح بود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح اولویت مأموران شناسایی پاتوق معتادان متجاهر در اطراف مرکز آموزشی و مراکز تفریحی مورد تردد خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان بود.

سردار هداوند در پایان از تداوم اجرای طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر در طول سال خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش شبانه روزی خود سعی دارد تا شهر را از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر پاک کند که در این مسیر همکاری شهروندان می‌تواند در اجرای این مهم تأثیر بسزایی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.