البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
X

جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان استثنایی در البرز

به گزارش البرز نیوز، احمد افضلی در یازدهمین جلسه شورای ترافیک استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ دانش آموز استثنایی در سطح استان تحصیل می‌کنند که به دلیل عدم حمایت دستگاه‌ها با مشکلات و معضلات متعددی از جمله سرویس مدرسه مواجه هستند.

وی با تاکید بر ضرورت در دستورکار قرار گرفتن رفع این مشکلات افزود: بیشترین تعداد این دانش آموزان با آماری حدود ۵۷۹ نفر در کلانشهر کرج مستقر هستند که با تعامل میان شورا و شهرداری انتظار می‌رود بر اساس ابلاغ آئین نامه جدید نسبت به تأمین هزینه سرویس مدارس اقدام لازم انجام شود.

رئیس شورای ترافیک استان البرز عنوان کرد: همکاری با خانواده‌های دارای دانش آموز استثنایی از جمله مصوبات شورای ترافیک استان بوده که مشکلات بخشی از آنان که در شهرهای البرز استقرار دارند در خصوص حمل و نقل برطرف شده اما شهرداری‌های کرج و فردیس همچنان نسبت به این مهم اقدامی انجام نداده اند.

افضلی از شهرداری‌های کرج و فردیس خواستار پیش بینی اعتبار در متمم بودجه شد و گفت: از اعضای شورای این شهرها انتظار می‌رود در این زمینه تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا از ترک تحصیل این دانش آموزان که هر روز به آمار آن به دلیل عدم تمکن مالی خانواده‌ها افزوده می‌شود، جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.