البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

توزیع عادلانه آگهی‌ها به رسانه‌ها با تصویب اجرای آیین نامه ممکن می شود

توزیع عادلانه آگهی‌ها به رسانه‌ها با تصویب اجرای آیین نامه ممکن می شود


به گزارش ایلنا از البرز، عمار ایزدیار با اشاره به آیین نامه اجرایی واگذاری آگهی و رپرتاژ به رسانه‌ها اظهارداشت : در ماده ۸ فصل ۴ این آئین نامه در خصوص ضوابط توزیع آگهی ها آمده که تعیین روزنامه جهت درج آگهی به تشخیص مدیرکل روابط عمومی شهرداری با هماهنگی شهردار است.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ماده ۹ در رابطه با توزیع عادلانه آگهی های مزایده و مناقصه و فراخوان ها نیز یکی از مطالبات جدی و اساسی اصحاب رسانه به شمار می‌رود.

ایزدیار با اشاره به اینکه این ماده اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری را موظف به توزیع عادلانه آگهی‌ها می‌کند، خاطرنشان کرد: درخواست اصحاب رسانه استان البرز این است که حداقل ۵۰ درصد آگهی‌های مزایده و مناقصه و فراخوان ها به رسانه‌های محلی اختصاص یابند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: تبصره یک ذیل ماده ۹ در رابطه با کارسازی آگهی‌های مزایده و مناقصه و مرتبط با پروژه های عمرانی است که از محل اعتبار مصوب پروژه‌ها پرداخت می‌شده اما در اینجا اشاره شده که این هزینه باید از محل اعتبار اطلاع رسانی پرداخت شود. 

وی تاکید کرد: در ماده ۱۰ نیز آمده که توزیع آگهی های مناطق و سازمان ها به صورت متمرکز در اداره کل روابط عمومی صورت گیرد.

ایزدیار با اشاره به ممنوعیت بارگذاری آگهی ها توسط مناطق و سازمان های شهرداری بیان کرد: در ماده ۱۱ نیز تاکید شده که همکاری با روزنامه های سراسری صرفا توسط شهرداری کرج با توزیع آگهی خواهد بود. 

وی یادآور شد: اگر قرار است این دستورالعمل در ۶ ماهه نخست سال جاری اجرا شود، باید فعلا تا پایان شهریور ماه بر مبنای این سازوکار پیش برویم و مهر ماه تغییرات لازم صورت گیرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.