البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

لزوم نظارت آموزش و پرورش بر نرخ‌های مصوب سرویس مدارس/رعایت نرخ برای همه مدارس الزامی است

لزوم نظارت آموزش و پرورش بر نرخ‌های مصوب سرویس مدارس/رعایت نرخ برای همه مدارس الزامی است


به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در جلسه بررسی نرخ کرایه سرویس حمل و نقل دانش آموزان، با اشاره به اینکه مدارس غیرانتفاعی تحت نظارت آموزش و پروش می‌باشند، اظهار کرد: بر همین اساس این مدارس نیز مستلزم پیروی از نرخ مصوب کرایه سرویس مدارس دانش آموزی هستند.

علیرضا رحیمی ضمن یادآوری این موضوع که نظارت کامل در خصوص نحوء اجرای سرویس مدارس دانش آموزی بر عهده  اداره کل آموزش و پرورش است، اظهار داشت: متاسفانه اجرا در سال تحصیلی سال گذشته به شدت ضعیف بوده و با نرخ های متفاوت، شاهد عدم رضایت والدین و دانش آموزان بودیم. 

عضو شورای شهر کرج وظیفه شورای اسلامی شهر در ادامه از وظایف شورای شهر در خصوص تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس یاد و بیان کرد: برگزاری فراخوان جهت انتخاب شرکت‌های مجاز و ذیصلاح و ثبت نام خودروها در سامانه نیز از وظایف شهرداری است که با هر سال با هدف ارتقای سطح امنیت دانش آموزان در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش نیز نقشی اساسی در ساماندهی سرویس مدارس و کرایه آن دارد به همکاری شهرداری و آموزش و پرورش در خصوص توزیع ناوگان سرویس مدارس بر اساس نواحی آموزش و پرورش اشاره و تاکید کرد: همچنین آموزش و پرورش ناظر بر رعایت نرخ مصوب در مدارس غیر انتفاعی و دولتی است و والدین باید با نرخ مصوب سرویس‌های ایاب و ذهاب خدمات بگیرند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج در ادامه از راه اندازی سامانه پایش تحت وب برای کنترل و پایش خودروها و مکان یابی آنها توسط والدین و مدیران مدارس  توسط شهرداری کرج یاد کرد و گفت:  این اقدام نیز با هدف رفاه حال والدین و امنیت بیشتر دانش آموزان صورت می‌گیرد.

علیرضا رحیمی نرخ مصوب سرویس مدارس را به شرح ذیل اعلام کرد: برای دستگاه های سواری ٨میلیون ریال- ون ۶ میلیون و ۵٠٠ هزار ریال- مینی بوس و میدل باس ۵ میلیون و صدهزار ریال–اتوبوس ٣ میلیون و ۵٠٠ هزار ریال است که هزینه مصوب برای هر نفر همراه با هزینه های بالاسری خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در پایان یادآورد شد: در صورت مشاهده مغایرت قیمت‌ها، شهروندان می توانند شکایات خود را با شماره  32563190-99 داخلی  350 و 349 مربوط به آموزش و پرورش پیگیری کنند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.