البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
X

آمادگی ناوگان حمل ونقل عمومی البرز برای خدمت به زائران اربعین

آمادگی ناوگان حمل ونقل عمومی البرز برای خدمت به زائران اربعین


به گزارش ایلنا از البرز، میثم قدمی با اشاره به آمادگی ناوگان حمل ونقل عمومی البرز برای خدمت به زائران اربعین، اظهار کرد: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابه‌جایی زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسئول و به ویژه فعالان بخش حمل و نقل استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین البرز به صورت منظم برگزار و هماهنگی‌های مناسبی بین دستگاه‌های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده است، افزود: بررسی و ارسال ظرفیت و لیست ناوگان تحت پوشش شرکت‌ها و موسسات اتوبوسرانی به تفکیک اتوبوس‌های عادی و vip، چگونگی نظارت بر ضوابط و مقررات حمل و نقل از لحاظ رعایت نرخ جابه‌جایی، دستورالعمل‌های مربوط به توشه همراه و غیر همراه مسافر، نظافت ناوگان و کنترل تجهیزات فنی و موارد مرتبط با ایمنی ناوگان توسط مدیران فنی شرکت‌ها از جمله مواردی است که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.

این مسئول با تاکید براینکه از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به زائران اربعین استفاده می‌شود، گفت: جابه‌جایی ایمن زائران اولویت اول اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز است.

قدمی توضیح داد: همچنین بنا شده است که برای افزایش توان ناوگان حمل و نقل استان جهت جابه‌جایی زائران از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی نیز استفاده شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.