البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
X

تهیه پیش نویس انتقال زندان رجایی شهر تسریع شود

تهیه پیش نویس انتقال زندان رجایی شهر تسریع شود


به گزارش ایلنا از البرز، مشکلات زندان‌های استان البرز با حضور مسئولان استانی در محل دفتر معاون هماهنگی عمرنی استانداری البرز مورد بررسی قرار گرفت.

احمد افضلی، معاون عمرانی استاندار البرز در این نشست بر مسائل و مشکلات موجود و لزوم هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های مرتبط و ذی مدخل اشاره کرد و گفت: به منظور هماهنگی در مورد تفاهمنامه انتقال زندان رجایی شهر، جلسه‌ای بین شهرداری کرج و سازمان زندان ها برگزار و نتیجه جهت پیگیری لازم در اسرع وقت به معاونت هماهنگی امور عمرانی ارائه شود.  

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع انتقال زندان رجایی شهر و لزوم نگاه آینده نگرانه به این طرح و در راستای تأمین کسری خدمات شهری کلان شهر کرج از اراضی حاصل از این انتقال و تکمیل شبکه های ارتباطی در شمال شهر کرج و حفظ منابع و انتفاع حداکثری سازمان زندان‌ها از این تفاهم نامه، هماهنگی و همکاری لازم بین استانداری البرز و شهرداری کرج و سازمان زندان‌ها و مهندسین مشاور صورت گیرد. 

افضلی تصریح کرد: شهرداری کرج در راستای تهیه طرح با رویکرد برنامه ریزی شهری و طراحی شهری جهت انتقال زندان رجایی شهر و ارائه طرح به کمیسیون ماده ۵ استان با مشاور قرارداد و پیش نویس لازم را تهیه و در خصوص حفظ و نگهداری بناها و ساختمان های موجود هماهنگی واقدام لازم را انجام دهد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.