البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
X

پنجره واحد خدمات در استان به طور کامل اجرایی می‌شود / ادارات و دستگاه‌ها با هم افزایی بیشتری به مردم خدمت ارائه می‌دهند

پنجره واحد خدمات در استان به طور کامل اجرایی می‌شود / ادارات و دستگاه‌ها با هم افزایی بیشتری به مردم خدمت ارائه می‌دهند


به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اصلاح فرآیندها، بهبود عملکرد اقتصادی و ارائه خدمات مطلوب به مردم، ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های این قرارگاه، اظهار کرد: روند شفاف ارائه خدمات به مردم و افزایش سرعت پاسخگویی به مراجعان در ادارات و دستگاه‌ها با هدف تسهیل در امور، از جمله اهداف تشکیل این قرارگاه است. 

وی ادامه داد: پنجره واحد ارائه خدمات، ابلاغی از دولت سیزدهم این امر را مورد تاکید قرار داده بنابراین با راه اندازی قرارگاه اصلاح فرآیندها و بهبود عملکرد اقتصادی و ارائه خدمات مطلوب به مردم در مسیر کسب رضایت‌مندی مردم و تسریع در روند اخذ مجوز های لازم در امور مختلف ائم از سرمایه گذاری گام محکمی برداشتیم.

عبداللهی گفت: درصدد هستیم همراه با اجرای طرح پنجره واحد خدمات در استان، چگونگی اصلاح فرآیندها برای حذف بروکراسی‌های بی مورد و زمان بر را مورد بررسی و اجرا قرار دهیم.

وی افزود: به طور مثال برخی استعلام‌ها برای اخذ مجوز بین دستگاه‌ها مشترک است بنابراین با کوتاه کردن مسیر و حذف تکرار دریافت استعلام‌های مشترک، در زمان به نفع متقاضی صرفه جویی خواهد شد. 

استاندار البرز گفت: بر این اساس ادارات و دستگاه‌ها هم افزایی بیشتری در خدمات دهی مطلوب به مردم خواهند داشت.

وی افزود: پاسخگویی دستگاه‌ها به استعلام‌ها در زمانی معین و مصوب در قرارگاه و با اطلاع رسانی شفاف خواهد بود و خارج از این زمان، پاسخ به متقاضی مثبت است چراکه مرجع مورد نظر در رعایت زمان اعلام شده کوتاهی کرده است. 

در پایان این نشست نیز احکام روسای کمیته‌های ذیل قرارگاه از سوی استاندار البرز اعطا شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.