البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
X

مولدسازی اموال و دارایی دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام، اجرایی شود

مولدسازی اموال و دارایی دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام، اجرایی شود


به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ضمن بررسی کلیات توزیع بودجه سال ۱۴۰۲ در استان، اظهار کرد: مدیران باید بخش عمده اعتبارات مورد نیاز خود برای توسعه و اجرای پروژه های مهم را طی رایزنی از وزارتخانه متبوع خود دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اعتبارات کلی استان با محدودیت‌های موجود، تاثیری در روند پیشرفت پروژه‌ها ندارد، ادامه داد: مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و بخش زیرساخت‌های استان باید بدنبال اعتبارات ویژه برای ارتقا سرانه‌ها باشند. 

عبداللهی گفت: مدیران کل استان متعهد شوند در ارتباط با پروژه‌های مهم خود جذب اعتبار از وزارتخانه‌های مربوطه باشند.

وی افزود: میزان تبحر و قدرت رایزنی و گستره ارتباطات مدیران تاثیر بسزایی در تخصیص اعتبارات ویژه دارد.

استاندار البرز گفت: عملکرد مدیران استان بر اساس جذب اعتبارات ویژه، پیشبرد پروژه‌های مهم و تحول آفرینی در حوزه مسئولیت، ارزیابی می‌شود. 

وی با بیان اینکه مدیران را در دریافت اعتبارات و پیشرفت امور حمایت می کنیم، افزود: مدیران استان باید منافع استان و رضایت‌مندی مردم را ارجح بدانند و برای این امر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

عبداللهی گفت: بهره برداری از ظرفیت مولدسازی اموال و دارایی‌های دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان یک فرصت مغتنم است که باید به جد مد نظر مدیران قرار گیرد.

وی با عنوان اینکه اقدامات و میزان اثربخشی برنامه ها رصد و نظارت می شود، افزود: شعار سال مهار تورم و رشد تولید است و براساس ابلاغ صورت گرفته تمامی مدیران باید نقش خود را بر این مبنا با هدف صیانت از فرمان مقام معظم رهبری تبیین کنند و برنامه های خود را اعلام کنند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.