البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
X

داوران و برگزیدگان مسابقه عکاسی جشنواره لاله‌های سال ۱۴۰۲ کرج تجلیل شدند

داوران و برگزیدگان مسابقه عکاسی جشنواره لاله‌های سال 1402 کرج تجلیل شدند


به گزارش ایلنا ‌از البرز، طی نشستی با حضور افراسیاب شجاعی قائم مقام شهردار، مهرابی سرپرست حوزه هنری استان البرز و علیرضا عاقلی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از داوران و برگزیدگان مسابقه عکاسی جشنواره لاله های سال 1402 کرج تجلیل شد.

فراخوان این مسابقه همزمان با برپایی نهمین جشنواره لاله‌های کرج منتشر و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و با پایان مهلت ارسال آثار مسابقه در اردیبهشت ماه بیش از 540 اثر رسیده از سوی اعضای گروه داوری نهمین جشنواره لاله‌های شهر کرج متشکل از اردشیر رستمی داور اسبق جشنواره عکاسی تئاتر فجر، میلاد فیروزان رئیس کمیته عکاسی خانه مطبوعات، موسی کوره‌ای پیشکسوت حوزه عکاسی و علی اکبری مدرس حوزه عکاسی در خانه هنرمندان مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت و آثار برتر این مسابقه انتخاب شدند.

در این مراسم رئیس کمیته عکاسی خانه مطبوعات متن بیانیه اعضای داوری را قرائت و اردشیر رستمی دیگر داور جشنواره که به دلیل حضور تقارن این مراسم با فیلمبردای یک کار سینمایی فرصت حضور در جلسه را نداشت پیام خود را از طریق ویدئو کنفرانس ارائه کرد.

افراسیاب شجاعی قائم مقام شهردار در این نشست با تقدیر از خبرنگاران ،داوران و عکاسان گفت: هنر با روح انسان ها عجین شده و تاثیری که هنر بر روح انسان می گذارد تاثیری عمیق و ماندگار است.

شجاعی اظهار داشت: انتظار می رود در سالهای آتی نیز با برگزاری مسابقات جذاب عکاسی بتوان مکان های تفریحی و همه زیبایی های شهر را به تصویر کشید .

علیرضا عاقلی، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه جشنواره لاله ها یک برند ملی و به آبروی شهر کرج تبدیل شده گفت: همه ساله با آغاز فصل نو گردشگران و بازدید کنندگان از دیگر شهرها و استان های کشور برای تماشای زیبایی جشنواره لاله ها راهی کرج می شوند که باید از این فرصت به درستی سود برد.

عاقلی با اشاره به اینکه این جشنواره می‌توانند مسیر بازگشت کرج به هویت باغشهری خود باشد اظهار داشت: برگزاری ۹ دوره موفق این جشنواره نشان از یک حرکت کارشناسی برنامه‌ریزی‌شده در مجموعه مدیریت شهری و مطالبات شهروندان بوده و فرصتی برای معرفی برندینگ شهری و داشته‌های این شهر محسوب می‌شود.

وی ضمن قدردانی از اعضای گروه داوری و نفرات برگزیده مسابقه عکاسی با اشاره به نقش اطلاع رسانی و ثبت تصاویر در معرفی توامندی هاو ظرفیت های شهر کرج افزود: از تمامی هنرمندان و عکاسان می خواهیم در زمینه ارتقاء سیما و منظر شهر، ما را یاری کنند.

در پایان این نشست از رامین کورانی، پوپک خواجه‌امیری و میلاد جعفری رتبه های اول تا سوم و محمد یمینی، مرضیه خلجی و معصومعه طاهر خانی به عنوان عکاس عکس‌های شایسته تقدیر با اهدا لوح سپاس و جوایز مسابقه قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.