البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
X

جابه‌جایی بیش از ۳۴۶ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در استان البرز

جابه‌جایی بیش از 346 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در استان البرز


به گزارش ایلنا از البرز، مرتضی عمرائی با اشاره به جابجایی مسافران استان در سال جاری، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۴۶ هزار و ۱۸۷ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جابه‌جا شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه این میزان جابه‌جایی مسافر در قالب 25 هزار و 205 سفر انجام شد، گفت: از این تعداد مسافر 312 هزار و 124 نفر با اتوبوس، 12 هزار و 696 نفر با مینی بوس و 21 هزار و 367 نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابه‌جا شده‌اند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است و در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

عمرائی با بیان اینکه در البرز ۲۷ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر بین شهری فعال هستند، افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را در خصوص خدمات بخش حمل ونقل مسافر، رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر، شرکت‌های مسافربری و یا تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت، راننده یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.