البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
X

۱۲ مجتمع بهداشتی‌-خدماتی در البرز به بهره‌برداری می‌رسد

12 مجتمع  بهداشتی‌-خدماتی در البرز به بهره‌برداری می‌رسد


به گزارش ایلنا از البرز، رحیم خاکی در جلسه‌ بررسی احداث‌ مجتمع‌های بهداشتی‌خدماتی در البرز که با حضور کارشناسان وزارت میراث‌فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: موافقت‌های اصولی در این زمینه در ماه‌های گذشته صادر شده که مراحل اجرایی با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی به زودی آغاز می‌شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه چهار مجتمع بهداشتی و خدماتی در جاده چالوس، دو مجتمع در برغان، دو مجتمع در مسیر آزادراه تهران-کرج-قزوین، دو مجتمع در طالقان و دو مجتمع هم در اشتهارد ساخته می‌شوند. 

خاکی افزود: تأکید بر این است این مجتمع‌ها تا پایان سال یا زودتر به بهره برداری برسند. این طرح با توجه به اینکه مسیرهای تردد و مواصلاتی البرز محل تردد میلیون‌ها نفر از مسافران به استان های غربی و شمالی است، از اهمیت و فوریت برخوردار است.

او همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط در این زمینه را برای بهره برداری از این طرح، ضروری عنوان کرد.

او این مجتمع ها را بر مبنای معماری ایرانی-اسلامی و برگرفته از سبک کاروانسراهای صفوی عنوان کرد که توسط شرکت دانش بنیان طراحی و ساخته می‌شود. 

این مجتمع‌ها با زیر بنایی حدود 400 متر در دو طبقه احداث می‌شوند که مشتمل بر سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی و سوغات است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.