البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
X

انجمن روابط عمومی ایران در استان البرز عضو می‌پذیرد

انجمن روابط عمومی ایران در استان البرز عضو می‌پذیرد


به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا جهانشاهلو رئیس انجمن روابط عمومی ایران در استان البرز از توجه و همراهی رئیس و اعضای انجمن روابط عمومی ایران قدر دانی کرد و اظهار داشت: تعامل و برگزاری نشست های منظم بهترین راهکار برای رسیدن به اهداف انجمن است.

جهانشاهلو با بر شمردن وظایف انجمن روابط عمومی در کشور تلاش برای عضو پذیری و انسجام بیشتر انجمن را مورد تاکید قرار داد و گفت : هر چقدر روابط عمومی ها میزان اطلاعات خود را در خصوص روابط عمومی تخصصی کنند، می توانند خدمات بیشتری به سازمان خود بدهند.

وی از مدیران روابط عمومی های ادارات، نهادها و صنایع شهرستان های استان البرز دعوت کرد تا شرایطی را مهیا کنند که ارتباط،بیشتری با انجمن روابط عمومی داشته باشند و بتوانند از کلاس های آموزشی، سمینار ها، بر گزاری کلاس های آموزشی استفاده از مجلات، مقالات و انتشارات این انجمن میزان سواد این حوزه را افزایش داده تا شاهد کارایی بیشتر  هنر هشتم باشیم.

وی گفت: هر کدام از اعضای هیئت  رئیسه انجمن وظایف خود را به درستی انجام بدهند تا ما بتوانیم در همه حوزه‌ها به درستی قدم برداریم و در پایان سال همه از اقدامات انجام شده رضایت کامل را داشته باشیم.

جهانشاهلو افزود: همه برنامه ها وفق اساسنامه انجمن روابط،عمومی ایران باید عملیاتی شود و همه کمیته‌ها موظف به جذب عضو بر اساس این اساسنامه می‌باشند.

وی با بیان نشست تخصصی با شهردار و اعضای شورای محمدشهر استان البرز گفت: امیدواریم این نشست‌ها در طول سال با شهرداران مختلف استان ادامه دارد و سعی داریم با تبادل تفاهم نامه‌ای بتوانیم همکاری انجمن را توسعه دهیم.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.