البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
X

تونل دو الف و ب با بیشترین حجم مصالح و آوار به طور کامل پاکسازی شد/ آواربرداری از هشت نقطه آسیب دیده

تونل دو الف و ب با بیشترین حجم مصالح و آوار به طور کامل پاکسازی شد/ آواربرداری از هشت نقطه آسیب دیده


به گزارش ایلنا از البرز، جمعی از اصحاب رسانه استان البرز با همراهی استاندار البرز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز و جمعی از مسئولان دستگاه‌های خدمت‌رسان از نقاط سیل‌زده جاده کرج-چالوس بازدید کردند و پس از آن مسئولان ذیربط در نشستی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند.

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در این نشست اظهار کرد: از همان ساعات اولیه وقوع سیل نیروهای راهداری به این محور اعزام شدند و در حال حاضر 30 اکیپ راهداری با استفاده از 70 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در سه شیفت به صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند تا هرچه سریعتر این محور پاکسازی کامل و بازگشایی شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت نقطه آسیب‌دیده محور آواربرداری و پاکسازی شده است، گفت:  با تلاش نیروهای راهداری تونل دو الف و ب نیز که بیشترین حجم مصالح و آوار را در این محدوده داشتیم به طور کامل پاکسازی شد.

این مسئول با تاکید براینکه امیدواریم تا هرچه سریعتر این محور ایمن سازی و بازگشایی شود، یادآور شد: بعد از بازگشایی محور، اصلاح اساسی نقاط آسیب‌دیده در دستور کار قرار می‌گیرد و خوشبختانه دستورات لازم برای تخصیص اعتبار جهت اصلاح و ایمن‌سازی این جاده از سوی مسئولان ذیربط صادر شده که امیدواریم با تحقق به موقع آن هرچه زودتر این هدف محقق شود.

در ادامه این نشست سایر مسئولان دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز گزارشی از عملکردشان در خصوص خدمت‌رسانی به مردم از زمان وقوع سیل ارائه کردند و پس از آن استاندار البرز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در این جلسه اصحاب رسانه از تلاش نیروهای راهداری و خدمت خالصانه آنها برای پاکسازی و بازگشایی هرچه سریعتر این محور تقدیر و تشکر کردند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.