البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
X

ضرورت رسیدگی فوری به قطعی گسترده آب در کرج و نیز حقآبه باغات

ضرورت رسیدگی فوری به قطعی گسترده آب در کرج و نیز حقآبه باغات


به گزارش ایلنا از البرز، مهدی عسگری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به وقوع سیلاب در کرج اظهار کرد: در سیلاب روز پنجشنبه ۱۸ خرداد سال جاری، تونل‌های جاده کرج_چالوس دچار ریزش و مسیرها مسدود شده بودند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد افزود: در این رابطه از تلاش‌های راهداری، گروه‌های جهادی و مردم منطقه برای کمک به هم‌وطنان در راه مانده و بازگشایی برخی مسیرها تشکر می کنیم ‌و از وزارت راه و شهرسازی تقاضا داریم با سرعت بیشتر و اهتمام ویژه‌ای برای بازسازی مسیرها اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: در پی سیلاب و گل آلود شدن آب رودخانه، سهمیه آب شرب شهرستان از سد کرج کاهش جدی پیدا کرده و قطعی آب گسترده در برخی مناطق در پی داشته، بطوریکه روزهای گذشته در برخی محلات ۱۰ تا ۲۰ ساعت با قطعی آب مواجه بودیم، البته وزیر نیرو بازدیدی از سد کرج داشت.

وی در پایان گفت: خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد اما سهمیه و حقآبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته و با تأمین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.