البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
X

اگر مولدسازی ویژه دنبال شود اتفاق خوبی خواهد افتاد

اگر مولدسازی ویژه دنبال شود اتفاق خوبی خواهد افتاد


به گزارش ایلنا، محسن منصوری در شورای اداری استان البرز با بیان اینکه ظرفیت‌های متعدد استان البرز، این استان را به ایران کوچک تبدیل کرده است، گفت: شایسته نیست که البرز در بسیاری از سرانه‌ها در این وضعیت باشد.

وی با بیان اینکه اولین مسئله البرز و تهران مهاجرت است و باید برای آن تدبیر ملی داشته باشیم، اظهار داشت: قطعا می‌توان این شرایط را کمک و ساماندهی کرد تا این وضعیت حل و فصل شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از تلاش‌های بی‌دریغ مدیران ارشد دولت از جمله رئیس دولت در راستای رفع مشکلات مردم یاد کرد.

منصوری با بیان اینکه در بحث مسکن یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد در طرح مسکن ملی آغاز شده است، تصریح کرد: در راستای تحقق این طرح و به منظور رفع مشکل مسکن در کشور بسیاری از شهرستان‌ها تخصیص زمین را نیز فراهم کرده‌‌اند.

وی ادامه داد: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه موفق شده‌ایم که یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت به فروش برسانیم، که این آمار حدود دو الی شش درصد در ادوار گذشته با رشد همراه بوده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه نرخ رشد نقدینگی ۹ درصد کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشور در دولت قبلی با تورم‌های سنگین مواجه بوده است تلاش‌های امروز سخت به نتیجه می‌رسد؛ در زمان تحویل دولت ۸۴ همت کم داشتیم اما امروز شاهدیم با تلاش‌های صورت گرفته ۲۷۰ همت پول برای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

منصوری با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی البرز مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است، ابراز داشت: شاهدیم کمربند شمالی که سال‌ها معطل مانده بود اما امروز در حال فعالیت است و تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به عوامل مختلفی که در وضعیت اقتصادی امروز کشور اثرگذار است، بیان کرد: یکی از این عوامل اغتشاشات بود، پس از ناامنی‌ها شاهد گرانی دلار بودیم!

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه امروز جنگ همه جانبه است، یادآور شد: گاهی صحنه‌ای که اتفاق می‌افتد شرایط را دستخوش تغییر می‌کند. مقدمه اتفاق تأملی به تعهدات است، اما تعهد مسئولان برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تمام توان و تلاش خود را برای تحقق وعده عای خود بکار خواهیم گرفت.

منصوری با تاکید بر اینکه همه مصوبات سفر ریاست جمهوری به البرز باید اجرایی شود، عنوان کرد: تاکید داریم این مصوبات با جدیت پیگیری شود و ما نیز به شکل ویژه این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع مسکن از مسائل مهم دولت سیزدهم است، گفت: در این پروژه باید مشکل نظام طراحی را بررسی کنیم. چالش‌ها مربوط به استان البرز نیست و باید ملی بررسی شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور به اتمام پروژه‌های نیمه تمام سطح کشور تاکید کرد و اظهار داشت: باید نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا راه‌اندازی شود و از تعریف پروژه جدید خودداری کنیم.

وی افزود: استان البرز برای اتمام پروژه‌های خود نیاز به اقدام متفاوت دارد، از این‌رو، خط ویژه مولدسازی برای البرز راه اندازی شود.

به گفته معاون اجرایی رئیس‌جمهور، دستگاه‌های استان اراضی خوبی دارند که توصیه می‌شود این اراضی شناسایی و در طرح مولدسازی به نفع مردم بکار گرفته شود، قرار نیست بیت‌المال محبوس بماند. اگر مولدسازی ویژه دنبال شود اتفاق خوبی خواهد افتاد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.