البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
X

کمک مدیریت شهری کرج به توسعه فضای سبز مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌ سازی رازی

کمک مدیریت شهری کرج به توسعه فضای سبز مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌ سازی رازی


به گزارش ایلنا از البرز، جواد چپردار در بازدید از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌ سازی رازی که به همراه مدیر منطقه ۶ و رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری کرج به دعوت مدیریت خدمات و فضای سبز موسسه رازی انجام شد با تأکید بر حفظ و توسعه فضای سبز موجود در این مؤسسه اظهارداشت: شهردار کرج از طریق آب تصفیه خانه‌ها اقدام به آبیاری درختان و فضای سبز موجود در این مجموعه خواهد کرد. 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به لزوم حفاظت و آبیاری درختان کهنسال مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، افزود: طی سنوات گذشته درختان و فضای سبز این مجموعه از طریق قنات صوفی آباد آبیاری می‌شد که با کم شدن آب قنات آبیاری فضای سبز با مشکل مواجه شده است.

چپردار، سازمان سیما منظر و فضای سبز و مدیر شهرداری منطقه شش را به لایروبی و باز سازی قنات و انهار منطقه صوفی آباد واقع در شاهین ویلا در سال ۱۴۰۲ موظف نموده و بیان کرد: شورای شهر در ردیف های بودجه تحقق این امر را به تصویب رسانده و بیش از آن را در متمم پایدار خواهد کرد.

وی اذعان کرد: در این بازدید مقرر شد تا تکمیل این طرح به موسسه رازی در تامین آبیاری فضای سبز از طریق منابع  آب های غیر شرب شهرداری و در حفظ و نگهداری درختان ارزشمند این موسسه قدیمی و بی نظیر مساعدت گردد.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.