البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
X

بعید است تغییری در قیمت گندم داشته باشیم / تعیین قیمت نان در شورای آرد و نان اعلام می‌شود

بعید است تغییری در قیمت گندم داشته باشیم / تعیین قیمت نان در شورای آرد و نان اعلام می‌شود


به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید از موسسه سرم سازی رازی در کرج با اشاره به ضرورت امنیت غذایی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع برای وزارت جهاد کشاورزی «امنیت غذایی» است که در تمام ابعاد آن مورد توجه و پیگیری است.

وی افزود: سازمان تحقیقات آموزش ترویج کشاورزی به عنوان مرکز تولید علم و مهم‌ترین بخش جهاد کشاورزی محسوب می شود. در این مراکز علمی بسیاری از پژوهشگران و دانشمندان کشور به تحقیقات علمی مشغول هستند و تولیدات آنها حاصل سالها تحقیقات است.

وی افزود: اتصال تحقیقات و اجرا، اقدامی است که در وزارت جهاد کشاورزی پیگیری می شود و از فایده این اقدام، مردم بهره مند خواهند شد.

وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط با قیمت گندم گفت: طبق قانون‌، شورای قیمت گذاری تشکیل و قیمت تعیین و تصویب شده است.

وی در ارتباط با شایعات افزایش قیمت گندم، گفت: با وجود دخالت برخی تشکلات در این حوزه، بعید است تغییری در قیمت گندم داشته باشیم چراکه لازمه تغییر قیمت، تعیین منابع آن است لذا با قیمت ابلاغ شده به مبلغ ۱۵ هزار تومان بیش از ۳ میلیون تن، گندم به سیلوها تحویل شده است که نسبت به مقدار مشابه سال قبل ۴۲درصد افزایش دارد و امیدواریم بتوانیم تا پایان شهریور حداقل، ۸ میلیون تن گندم خریداری شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به قیمت نان گفت: تغییر قیمت در شورای آرد و نان تعیین و اعلام می شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.