البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
X

کشف بیش از از ۵۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در البرز

کشف بیش از از 500 کیلو گرم انواع مواد مخدر در البرز


به گزارش ایلنا از البرز، سردار حمید هداوند  با اعلام کشف مواد مخدر، اظهار داشت: در پی اقدامات مشترک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و فاتب یک باند توزیع گسترده مواد مخدر در سطح استان های البرز و تهران شناسایی شد. 

وی افزود: پس از چندین ماه اقدام اطلاعاتی، در نهایت ۶ قاچاقچی مواد مخدر در این خصوص شناسایی و با تحت نظر قرار دادن تحرکات این افراد،  محل مخفی کردن مواد مخدر در یک پارکینگ نگهداری تجهیزات راهداری در شهر کرج شناسایی شد. 

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی در یک فرصت مناسب به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و در یک عملیات ضربتی هر ۶ قاچاقچی را دستگیر کردند. 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۰۷ کیلو 300 گرم مواد مخدر شامل 368 کیلو و 700 گرم تریاک و 138کیلو و 600 گرم حشیش کشف شد. 

سردار هداوند از توقیف ۲  خودرو سواری و یک دستگاه لودر حامل مواد مخدر در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه توامان پلیس با قاچاق مواد مخدر نیازمند همکاری آحاد مردم با پلیس است، بنابراین شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود در این حوزه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار همکاران بنده قرار دهند.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.