البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

قرارگاه اصلاح ساختار و فرآیند فضای کسب و کار و خدمات مطلوب تشکیل شد/لزوم حذف استعلام های غیرضروری در روند اخذ مجوزها

قرارگاه اصلاح ساختار و فرآیند فضای کسب و کار و خدمات مطلوب تشکیل شد/لزوم حذف استعلام های غیرضروری در روند اخذ مجوزها


به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اصلاح ساختار و بهبود فضای کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به مردم که روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این قرارگاه در راستای اجرای کامل پنجره واحد و استقرار دولت الکترونیک است چراکه برای این امر قانون و دستورالعمل جامع و مدون وجود دارد.

وی ادامه داد: این موضوع باید به صورت دقیق مورد پیگیری قرار گیرد و مدیران باید در فاصله زمانی مشخص، گزارشی از عملکرد و برنامه های خود ارائه دهند. 

عبداللهی گفت: تمامی دستگاه ها باید جلسات لازم را برگزار کنند و با احصا و اصلاح فرآیندها، خروجی را بعنوان یک مسیر راهنما به صورت بنر و پوستر در دستگاه ها نصب کنند تا متقاضیان از روند امور آگاه شوند.

وی افزود: این قرارگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید در راستای ارائه خدمت به مردم در چارچوب پنجره واحد خدمات، برنامه ریزی و اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد از بروکراسی های دست و پا گیر و سردرگمی متقاضیان در ادارات و سازمان ها جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه مبنا و چارچوب قانونی در اخذ استعلام ها از دستگاه ها مورد انتظار است، افزود:روند صدور مجوزها گاهی زمان بر است و مجوزهای قبلی در این فرآیند باطل می شود که این امر منجر به طولانی شدن روند تحقق اهداف خواهد شد.

عبداللهی گفت: با راه اندازی این قرارگاه درصدد هستیم تا با اقدامات قرارگاهی نسبت به اصلاح ساختار فرآیند کسب و کار، ارائه خدمات مطلوب را به مردم تسریع و تسهیل کنیم.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.