البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
X

ضرورت تشکیل کمیته راهبری جهت ساماندهی و اصلاح ورودی‌های شهر کرج در اتوبان

ضرورت تشکیل کمیته راهبری جهت ساماندهی و اصلاح ورودی‌های شهر کرج در اتوبان


به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی ضمن اشاره به طرح ارائه شده برای ورودی و خروجی‌های شهر کرج در بزرگراه تهران-کرج، اظهار کرد: این طرح خیلی کلی بود و تنها ورودی‌های شرقی و غربی مورد تاکید مشاور واقع شده است در صورتی که ورودی های شمالی و جنوبی نیز مطرح هستند و ضرورت دارد تا جهت ساماندهی این مبادی نیز اقدام شود.

وی با بیان اینکه جهت زیباسازی و مناسب سازی ورودی های شهر می توان فراخوان زد، اظهار داشت: نماد لاله به دلیل لاله خیزی شهر کرج و استان البرز به عنوان یکی از المان های ورودی کار قشنگی است که این المان در ابتدای ورودی از سمت شرق جانمایی شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: همچنین در زمان ۸ سال دفاع مقدس سردارهایی از لشکر حضرت سیدالشهدا(ع) به پا خواستند و به درجه رفیع شهادت نایل شدند که این موضوع نیز برای طراحی المان و یا ترکیب با لاله می‌تواند مناسب باشد.

رحیمی همچنین به عنوان علمی و پژوهشی در استان البرز و شهر کرج اشاره و بیان کرد: قطب علمی پژوهشی بودن استان ، ایران کوچک بودن و تنوع اقوام  را می توان از آنها به عنوان شاخصه های شهر استفاده کرد.

وی از آمادگی استانداری البرز نیز جهت همکاری این پروژه یاد کرد و افزود: در جلسه ساماندهی این مسیر مقرر شد  کمیته ای متشکل از اداره کل راهداری، نماینده استانداری، معاونت های خدمات شهری، شهرسازی، عمران و ترافیک به ریاست معاونت عمرانی و دبیری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  تشکیل شود.

رحیمی در ادامه گفت: ضروری است جلساتی مبنی بر تشکیل کارگروه مذکور صورت پذیرد و در این جلسات طرحهای قبلی که از گذشته در خصوص مبادی ورودی و خروجی شهر کرج مطرح شده و در حال اقدام است، تجمیع و تبدیل به طرح جامعی شود.

چگونگی تعریف نمادهای شهری و نحوه فراخوان آن و  همچنین ساماندهی مسیر اتوبان در محدوده شهر کرج و نیز پیگیری از استانداری جهت تحویل این قطعه از اتوبان  به شهرداری کرج از دیگر مواردی بود که رحیمی بر پیگیری آن تأکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.