البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
X

پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در البرز به مناسبت هفته کار و کارگر

پیام تبریک نماینده ولی‌فقیه در البرز به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش ایلنا از البرز، متن پیام آیت‌الله حسینی همدانی به مناسبت روز کار و کارگر به‌ این‌ شرح‌ است‌:

«امام صادق علیه‌السلام فرمودند کل ذی صناعه مضطر الی تلات خلال به یجتلب بها المکسب و هو آن یکون حاذقا بعمله مودیا للامانه فیه مستمیلا لمن استعمله. هر صنعت گری برای سود بردن احتیاج به سه خصلت دارد. به کار خود ماهر باشد، وظیفه‌شناس و امین باشد، خاطر مشتری را جلب کند. (تحف العقول) و اکنون که دنیا در ورطه‌ جنگ اقتصادی افتاده است و قدرت‌نمایی کشورها بر پایه‌ اقتصاد قوی‌تر می‌چرخد، این مجاهده‌ الهی، جنبه‌ جنگ با شیاطینی‌ است که هدف‌شان، تضعیف کشور اسلامی و هر چه بیشتر وابسته کردن صنعت و کشاورزی و … به ابر قدرت‌هایی است که نه‌ تنها دلسوز ملت‌های دیگر نیستند بلکه با تحریم و فشارهای گوناگون درصدد به‌ زانو درآوردن آن‌ها در مقابل مستبدین عالم هستند؛ اما خیال باطل‌شان هیچ‌گاه به ثمر نخواهد نشست که در ایران عزیز ما «کار» موجب عزت و سربلندی در پیشگاه خدا و رسول بزرگوار اوست.

رهبر حکیم انقلاب در نام‌گذاری سال‌های اخیر به‌ دقت این امر مهم و حیاتی در کشور را مورد توجه قرار داده، هم آحاد مردم را به تلاش و کار دعوت کرده و هم مسئولین را به فراهم کردن زمینه‌ مناسب فعالیت‌های اقتصادی در جهت رشد صنعت و تولید و در نتیجه مهار تورم ایجاد شده در کشور فرا می‌خوانند؛ که اگر این امور مهم دستور کار همگان قرار گیرد شاهد باز شدن گره‌های معیشت مردم خواهیم بود.

کارگران و تولیدکنندگان عزیز کشور؛ با تکیه‌ بر حول و قوه‌ خدای تعالی، در هر زمینه‌ فعالیت، برای عزت خود و خانواده و جامعه‌ اسلامی کوشش کنید که اجر شما اجر مجاهد در راه خدا است.»


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.