البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
X

هفته تکریم کارگران البرز با گلباران مزار شهدای کارگر آغاز شد

هفته تکریم کارگران البرز با گلباران مزار شهدای کارگر آغاز شد


به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی امروز با حضور جمعی از فعالان حوزه کار و کارگر استان ‌و شهرستان کرج در گلزار شهدای چهارصد دستگاه حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بویژه شهدای کارگری با اهدای گل و غبار روبی مزار شهدا، دستور اجرای برنامه های هفته کارگر و تکریم منزلت کار و تولید در سراسر استان را صادر کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در آیین گل افشانی غبارروبی شهدای کارگری گفت: تکریم و تعظیم ارزش های الهی و پاسداشت مقام شهدا به ویژه شهدای کارگری در استان البرز به عنوان اولین برنامه بزرگداشت هفته کارگر در سراسر استان با حضور خدمتگزاران جامعه کار و تولید تشکل‌های کارگری کانون بازنشستگان شوراهای اسلامی کار نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار می شود.

وی افزود: امسال برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت هفته کار و کارگر در استان از سوی این اداره کل و در معیت تشکلات کارگری و مسئولان بخش کارگری در استان برای تکریم مقام کارگر برگزار خواهد شد.

در این مراسم مسئولان بسیج کارگری، بسیج اقشار سپاه استان، تشکلات کارگری و کارفرمایی استان، خانواده های معظم شهدای کارگری و معاونان و روسا و کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه البرز نیز حضور داشته و ضمن قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای کارگر را گرامی داشتند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.