البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
X

شهرداری طرح تفصیلی آتی شهر کرج را تعیین تکلیف کند

شهرداری طرح تفصیلی آتی شهر کرج را تعیین تکلیف کند


به گزارش ایلنا از البرز، عمار ایزدیار در پایان یکصد و سومین جلسه رسمی شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به لایحه تعیین نمایندگان شورا در کارگروه بررسی مستندات طرح تفصیلی آتی شهر کرج افزود: طی تصمیم شورای شهر مقرر شد آقایان مهاجری، محمدی، ذبیحی، اعتصامی و بنده در این کارگروه به نمایندگی از شورا حضور پیدا کنیم.

ایزدیار ادامه داد: شهرداری نیز مکلف شد تا سه ماه آینده موضوع طرح تفصیلی آتی شهر کرج را که شهروندان سال ها چشم انتظار تعیین تکلیف آن بودند، به شورای شهر ارسال کند و پس از بررسی در کمیسیون های تخصصی و تصویب در شورا، مراحل قانونی خود را در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور طی کند.

وی تعیین تکلیف لایحه تقاطعات غیرهمسطح شهر به ویژه میدان جمهوری و فلکه اول رجایی شهر را از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه برشمرد و بیان کرد: از آنجایی که این موضوع یک پروژه epc است و شهرداری می تواند خود تصمیم گیری کند، شورای شهر با عودت آن به شهرداری و طی کردن مراحل انعقاد قرارداد موافقت کرد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: امیدوارم با اجرای این پروژه عمرانی، بتوانیم هرچه زودتر یکی از دغدغه های به جا و جدی همشهریان در خصوص ترافیک میدان جمهوری و فلکه اول رجایی شهر را برطرف کنیم.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.