البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
X

لزوم تقویت صلح و سازش درون کارگاهی در واحد‌های شهرک اشتهارد /

لزوم تقویت صلح و سازش درون کارگاهی در واحد‌های شهرک اشتهارد /


به گزارش ایلنا از البرز، مصطفی هدایت مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد ضمن ارایه گزارشی از وضعیت تولید و اشتغال در شهرک صنعتی اشتهارد و با تاکید بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز تولید گفت: در سال رشد تولید و مهار تورم یکی از الزامات اساسی افزایش تولید، تامین نیروی انسانی واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی با تاکید بر تقویت صلح و سازش درون کارگاهی در واحد‌های شهرک اشتهارد، افزود: با توجه به ظرفیت های بیشمار واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد، نیازمند توجه ویژه به تامین نیروی انسانی، آموزش و مهارت افزایی نیروی کار و تزریق به واحدهای تولیدی است که لازم است مدیرکل کار استان البرز توجه ویژه ای به این امر داشته باشد.

عبدالله دارایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز در این جلسه با توجه به اقدامات صورت گرفته در بخش آموزش و مهارت افزایی نیروی انسانی و کار و راه اندازی صلح و سازش درون کارگاهی در واحدهای تولیدی و صنعتی به ویژه شهرک صنعتی اشتهارد تاکید کرد.

دارایی در این دیدار گفت: به منظور تنظیم روابط کار و حفظ نیروی انسانی واحدهای تولیدی و صنعتی و پیشگیری از ورودی پرونده های دعاوی حل اختلاف کارگری و کارفرمایی، لازم است صلح و سازش درون کارگاهی در واحدهای شهرک صنعتی اشتهارد راه اندازی شود و شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد در این امر ما را یاری کنند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.