البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
X

امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی اتاق بازرگانی البرز و اتاق ایران و فرانسه

امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی  اتاق بازرگانی البرز و اتاق  ایران و فرانسه


به گزارش ایلنا از البرز، پرهام رضایی در حاشیه امضاء تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، مشاوره‌ای و اطلاع‌رسانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز و اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه بیان کرد: در قالب این تفاهم‌نامه، همکاری و مشارکت طرفین به منظور برگزاری دوره‌ها، همایش‌ها و رویدادهای تجاری برای فعالان اقتصادی استان البرز مدنظر است.

وی در ادامه گفت: برگزاری کارگاه‌ها و تورهای آموزشی تجاری داخلی و خارجی به منظور کمک به توسعه مراودات بین‌المللی و افزایش توان صادرات تولیدات ایرانی در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری در دستور کار قرار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به همکاری‌های مشترکی که تاکنون توسط این مجموعه و اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی انجام شده است، افزود: سطح این تعاملات به یقین بیشتر از گذشته خواهد شد و در این راستا برای ارائه آموزش‌های لازم از ظرفیت‌های طرفین در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی همراه با تعیین محتوای کاربردی و جذب مدرسان مجرب استفاده خواهیم کرد.

وی در توضیح دیگر فعالیت‌های سازنده که در راستای امضای این تفاهم‌نامه همکاری پیش برده می‌شود،گفت: اتاق بازرگانی البرز ضمن مشارکت در برگزاری همایش‌های تجاری با هدف معرفی مزیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی این استان، از ظرفیت‌های اتاق مشترک بازرگانی ایران و فرانسه در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های علمی و تهیه محتوای آموزشی حضوری، الکترونیکی و دیگر برنامه‌های کاربردی در این راستا بهره‌مند خواهد شد. 

در دیداری که به منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان طرفین و توسط روسای دو اتاق بازرگانی تنظیم شد، دبیرکل اتاق بازرگانی البرز و دبیر اتاق مشترک ایران و فرانسه نیز حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.