البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
X

ویژه برنامه «روز کرج» در پارک چمران برگزار خواهد شد

ویژه برنامه «روز کرج» در پارک چمران برگزار خواهد شد


به گزارش ایلنا از البرز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی با اشاره به بیست و یکم فروردین ماه روز فرهنگی کرج اظهار داشت: با تصویب شورای شهر کرج و همت شورای عالی استان‌ها بیست و یکم فروردین ماه به نام روز فرهنگی کرج نامگذاری شده است که گرامیداشت آن بهانه‌ای برای مطرح کردن هویت، داشته‌ها و ظرفیت‌های غنی کهن شهر کرج خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: همه دستگاهها باید نسبت به موضوع فرهنگ اهتمام داشته و برای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش کنیم چون تنها راه پیشرفت یک جامعه با اصلاح فرهنگ آن میسر خواهد شد.

وی فرهنگ را از ضروریات جامعه عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری کرج به دلیل برخورداری از  پتانسیل پارک ها، فرهنگ سراها،  وسایل حمل و نقل عمومی و بیلبوردهای شهری، بیش از سایر  ارگان ها می‌تواند به اعتلای فرهنگی جامعه کمک کند و می‌بایست از این امکانات نهایت استفاده را به عمل آورد.

سعیدی با تأکید بر اینکه این روز با جشنواره لاله‌ها متقارن شده است، گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته روز فرهنگی کرج با همراهی سایر دستگاه های فرهنگی شهر ویژه برنامه ای با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، اعضای شورای شهر، مدیران شهری، اصحاب فرهنگ و هنر در ساعت  19:30 در پارک شهید چمران جنب پارک گلهای کرج برگزار و از تعدادی از اصحاب فرهنگ و هنر تجلیل  خواهد شد.

وی بیان کرد: از مردم ، اهالی فرهنگ و هنر و رسانه دعوت بعمل می آید  تا در این روز فرهنگی شرکت کنند.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.