البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
X

لزوم جابجایی برخی از زندان‌های مستقر در البرز/برای رفع مسائل محیط زیستی استان تمهیداتی صورت گرفته است

لزوم جابجایی برخی از زندان‌های مستقر در البرز/برای رفع مسائل محیط زیستی استان تمهیداتی صورت گرفته است


به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای امروز در بدو ورود سفر به البرز، ضمن تشریح برنامه‌های هیئت عالی قضایی در این سفر اظهار داشت: استان البرز با توجه به تراکم و ترکیب جمعیت و خط مواصلاتی با استان‌های دیگر، مسائل مختص خود را دارد که ضرورت دارد این مسائل را با همکاری مسئولان استانی با عنایت به تدابیر و اولویت‌هایی که از پیش در نظر گرفته شده، تا حد مقدور مرتفع کنیم.

رئیس دستگاه قضا بیان داشت: برخی مسائل در استان البرز، مستقیما مربوط به قوه قضاییه است و برخی از موضوعات نیز اگرچه مستقیما به قوه قضاییه ارتباط پیدا نمی کند اما دستگاه قضایی می تواند در راستای رفع آنها کمک‌کار سایر دستگاه‌ها باشد که از جمله این مسائل می‌توان به موضوع حاشیه‌نشینی اشاره کرد.

وی در ارتباط با مشکلات محیط زیستی استان البرز گفت: در راستای رفع مسائل محیط زیستی مرتبط با استان البرز، تمهیداتی صورت گرفته است که در مراحل پایانی قرار دارد و برخی از اقدامات دیگر در این راستا نیز باید آغاز شود.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به موضوع ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز گفت: در راستای تسهیل امور مردم بومی و مراجعان در جهت ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز، اقداماتی را ترتیب خواهیم داد؛ برخی از زندان‌های مستقر در این استان باید هرچه زودتر جابجا شوند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای همچنین بیان داشت: در جریان سفر هیئت عالی قضایی به استان البرز، مسئولان قضایی به شهرستان‌های مختلف این استان سفر می‌کنند و از نزدیک با مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف قضای آشنا می‌شوند و در جهت رفع آنها اقدامات لازم را انجام خواهند داد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.