البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
X

استان البرز، میزبان رئیس قوه قضاییه خواهد بود

استان البرز، میزبان رئیس قوه قضاییه خواهد بود


به گزارش ایلنا از البرز، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نوزدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، پنجشنبه هفدهم فروردین در صدر هیئت عالی قضایی به استان البرز سفر خواهد کرد.

برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه و هیئت همراه به استان البرز با توجه به احکام سفر در ماه رمضان فردا بعدازظهر، آغاز خواهد شد.

نظارت ویژه به برخی پرونده ها قضایی یکی از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان البرز است.  

دیدار با اقشار مختلف مردم، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان البرز، حضور در جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به البرز است.

سایر مسئولان عالی قضایی که در سفر به استان البرز حجت الاسلام محسنی اژه‌ای را همراهی می‌کنند، هر کدام به نقاط مختلف این استان خواهند رفت تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات آنها در حد مقدورات، اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال 1400 تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت عالی قضایی به ۱۲ استان کشور  سفر کرده است و سفر به استان البرز، سیزدهمین سفر رسمی ریاست قوه قضاییه در دوره جدید محسوب می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.