از تمامی فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری استان البرز دعوت می‌شود در صورت داشتن هرگونه طرح، ایده یا پیشنهاد در حوزه اخبار و رسانه، جهت بررسی و همکاری با ما در ارتباط باشند.

فقط از طریق پیامک : 09127679717

کرونا جان دو البرزی مبتلا به کووید ۱۹ را گرفت

کرونا جان دو البرزی مبتلا به کووید ۱۹ را گرفت


به گزارش ایلنا از البرز، شهرام صیادی با اشاره به آخرین وضعیت کووید ۱۹ در استان البرز، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶ بیمار با علائم ‌کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک، از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۹۷ هزار و ۱۹۷  نفر است.

صیادی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۳۲ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک، در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای ۴۵ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است. 

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

صیادی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۰ هزار و ۴۵ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.


انتهای پیام/

اخبار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *