البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
X

افزایش نظارت بر تهیه و توزیع کالاهای اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان

افزایش نظارت بر تهیه و توزیع کالاهای اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان


به گزارش ایلنا از البرز، سیف اله اسداللهی با بیان اینکه برای تنظیم بازار ایام نوروز و ماه مبارک رمضان غرفه‌های در اختیار تأمین کنندگان و توزیع کنندگانی که توانایی عرضه مستقیم کالاها به قیمت مناسب داشته باشند، قرار داده ایم و هم اکنون در مکان های مد نظر اقلام اساسی به شهروندان عرضه می گردد. 

وی تصریح کرد: فرمانداران شهرستان های تابعه استان وضعیت نانوایی های شهرستان و نحوه خدمات رسانی آنان به شهروندان را بررسی می کنند. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر نظارت و بازرسی مستمر از نانوایی ها در استان در ماه مبارک رمضان تاکید کرد، گفت: با توجه به نیاز مردم به نان تازه در زمان افطار و سحری، ضرورت دارد که تدابیر نظارتی و توزیع عادلانه برای دسترسی مناسب مردم بیشتر شود.

اسداللهی همچنین تصریح کرد: با ظرفیت های ایجاد شده و گزارش سامانه نانینو عملکرد نانوایی ها رصد می شود و برخورد جدی با کم فروشان و متخلفین در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تصریح کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز ماه مبارک رمضان در استان تامین است و هیچ کمبود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و فروشگاه زنجیره ای، تعاونی مصرف و واحدهای صنفی به فور توزیع شده است.

در ایام ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بخش خوراکی در فروشگاه‌های منتخب عرضه شده است تا بستر رفاه و آرامش شهروندان فراهم شود.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.