البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
X

دانشگاه علمی کاربردی “آذین خودرو” برترین مرکز آموزشی استان البرز شد

دانشگاه علمی کاربردی "آذین خودرو" برترین مرکز آموزشی استان البرز شد


محسن عبداللهی در گفت و گو با ایلنا  با اشاره به رتبه برتر دانشگاه علمی کاربردی “آذین خودرو” در بین سایر مرکز آموزشی علمی کاربردی استان البرز، اظهار داشت: کسب این عنوان بر اساس ارزیابی فعالیت های دانشگاه آذین خودرو در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، جذب دانشجو و… در سال ۱۴۰۱، رقم خورد که این موفقیت حاصل تلاش اساتید و علاقه مندی دانش جویان به کسب علم و مهارت افزایی نسبت به سایر مراکز آموزش علمی کاربردی استان البرز محقق شد..

وی افزود: کسب این عنوان بر اساس فعالیت های ارزنده دانشگاه آذین خودرو در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، جذب دانشجو و کسب توام مهارت و علم ایجاد شده است.

این مسئول دانشگاهی‌در ادامه از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی کاربردی و گروه صنعتی آذین خودرو در زمینه احراز شایستگی های شغلی در صنعت قطعه سازی خودرو و صنایع وابسته خبر داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذین خودرو، تصریح کرد: این موافقت نامه با هدف برقراری ارتباط نزدیک تر با مراکز اشتغال و متولیان کسب و کار در حوزه صنعت قطعه سازی خودرو و صنایع وابسته منعقد شد که طرفین با همکاری یکدیگر به سنجش و احراز صلاحیت حرفه ای شاغلین و متقاضیان در مشاغل هدف می‌پردازند. 

 به گفته این مسئول با توجه به اینکه گروه صنعتی آذین خودرو دارای ۱۸ شرکت زیر مجموعه است، اولویت جذب و استخدام شرکت های تابعه گروه آذین خودرو، از دانش آموختگان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی آذین خودرو است.

 


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.