البرز نیوز

البرز نیوز

آخرین اخبار استان البرز و شهر کرج
امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
X

تردد وسایل نقلیه حمل زباله بدون روپوش ممنوع شد

تردد وسایل نقلیه حمل زباله بدون روپوش ممنوع شد


به گزارش ایلنا از البرز، حمید میرزایی در نشست شهرداران استان البرز با استاندار اظهار کرد: بخشی از زباله تولیدی استان البرز حین حمل به محل های دفن پسماند در کنار جاده های پخش می شود که آلودگی زیست محیطی را به دنبال دارد. 

وی ادامه داد: شهرداری های البرز موظف هستند زباله ها را با استفاده از خودروهای دارای روپوش یا مکانیزه به محل های دفن پسماند انتقال دهند. 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز در ادامه بیان کرد: یکی از علل آلودگی محیط زیست البرز ترافیک سنگین جاده ای به واسطه قرار گرفتن در مسیر خودروهای عبوری است که انتظار می رود با کمک شهرداری ها گره های ترافیکی استان گشوده شود. 

میرزایی در ادامه به عملکرد مدیریت امورشهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز اشاره کرد و افزود: جمع آوری ۱۵ هزار و ۵۴۳ قلاده سگ بلاصاحب و انتقال آن ها به محل های نگهداری از مهمترین اقدامات در سال جاری است که این مهم در مقایسه آماری با سال گذشته نزدیک به بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته است. 

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در شهرهای استان بحث پاکسازی معابر و ساماندهی مشاغل است که اگر چه با وضع مطلوب فاصله دارد ولی اقدامات خوبی صورت گرفته است . 

مدیرکل امورشهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز یاد آورشد: بحث تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری ها نیز از جمله اقداماتی است که در اجرای آن پرونده ۴۷۵ نفر از کارکنان خدوم شهرداری ها مورد بررسی قرار گرفته است. 

وی یاد آورشد: برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان شهرداری ها نیز از اقدامات مهمی است که در دستورکار این دفتر بوده و با برگزاری حدود ۵۰۰ ساعت آموزش برای بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان شهرداری ها از جمله اقداماتی است که با هدف دستیابی به توسعه شهری عملیاتی شده است.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

طراحی و اجرا : کرج وب
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به البرز نیوز است.